Tapahtumia vuodelta 2009

[Tapahtumia vuodelta 2006]

[Tapahtumia vuosilta 2007-2008]

Vuosikokous 12.3.2009 Salo

Yhdistyksen vuosikokous pidetiin Salossa 12.3.2009. 44 jäsenen läsnä ollessa, Heikki Sikilän jämäkällä puheenjohdolla. Puheenjohtajana jatkaa Rauno Elo ja johtokuntaan valittiin uutena Petteri Kaukkila Uudenkaupungin Kalannista. Lisää tietoa löydät Toimintakertomuksesta ja -suunnitelmasta.

Yhdistyksen ensimmäinen mestaruusottelu Aura 07.02.2009

Lounais-Suomen Ajokoirayhdistys ry. mestaruusajokokeet. Kaikkien aikojen ensimmäisiin yhdistyksen jäsentenvälisiin mestaruuskokeisiin osallistui 10 suomenajokoiraa. Hiski om. Esa Ojanen Salon / Kuusjoelta voitti Lounais-Suomen Ajokoirayhdistyksen mestaruuden 2009 ja sai pääpalkintona olleen ULTRAPOINT DOGPS KOIRATUTKAN. Tuomareille arvotun autonavigaattorin voitti Jorma Halvari. Yöllä satanut uusi lumi puhdisti maastot vanhoista jäljistä. Jänikset olivat liikkuneet vähän mutta siitä huolimatta kaikista maastoista jäniksiä löytyi. Vaikka seisova, sumuinen, vähän tihkusateinenkin, plussan puolella oleva, liian märkäkin sää ja puista putoileva lumi sekä vesikin vaikeutti koirien työskentelyä, saavutettiin kokeessa erinomaisia tuloksia. Kokeessa vallitsi hyvä kennelhenki. Tuomaritoiminta oli hyvää ja asiallista, ylituomarin erikoispalkinnon sai Eini Elo erinnomaisesta tuomarityöskentelystä. Ylituomarina toimineen Heikki Sikilän ja sihteerin Marika Kuusiston toiminta oli erinnomaista. Koe täytti pääosin sille asetetut tavoitteet ja tämä keskitalven koe järjestetään jatkossakin. Kiitos kaikille asianosaisille.

Lounais-Suomen Ajokoirayhdistyksen mestaruuskilpailun kuvat löytyvät nyt tästä linkistä.

Klikkaa hiirellä vasemmala valikosta ”LSAKY mest 07.02.2009” tekstiä ja avaa kuva klikkaamalla jotakin kuvaa hiirellä. Klikkaa hiirellä kuvan yläpuolella olevaa ”start slideshow” tekstiä. Nyt kuvat näkyvät viedeoesityksenä ruudulla.
Kuvat ovat Ilpo Mikkolan kuvaamia ja julkaistaessa kuvaaja on mainittava.