Kokeet ja kurssit

Koko maan koe-ja kurssitiedot löytyvät Kennelliiton sivuilta

Kennelliiton kalenteri

Pm-kokeet 2019

• Lounais-Suomen Ajokoirayhdistyksen ja Varsinais-Suomen kennelpiirin mestaruusajokoekoe-2019. Varsinais-Suomen piirin- ja Lounais-Suomen Ajokoirayhdistyksen mestaruusajokoe järjestettiin raskaissa lumiolosuhteissa 02.02.2019. Torsti Mahlanen ylituomaroi, Aurassa Auran Keitaan toimiessa keskuspaikkana. Mestaruudet voitti Kätysmäen Ella hyvällä 91,71 pisteen tuloksella. Toiseksi sijoittui Haavankannon Hilla om. Heikki Sikilä tuloksella 86,92. Kolmanneksi sijoittui Ajaxsin Raju om. Esa Jurva tuloksella 76,33. Ella valittiin Perämeren Lohiajoihin ja Ella, Hilla ja Raju Lounais-Suomen edustajiksi kolmen piirin otteluun. Alla olevassa linkissä tulokset 2019 Pm-AJOK tulokset
  • Varsinais-Suomen kennelpiirin- ja Lounais-Suomen Ajokoirayhdistyksen mestaruusketunajokoe järjestettiin 19.01.2019. Martti Toivola ylituomaroi, Auran Keitaan toimiessa keskuspaikkana. Mestaruudet voitti Sarastuksen Eppe om. Ari ja Kristiina Kesäläinen hyvällä 96,00 pisteen tuloksella. Toiseksi sijoittui Raja-Alhon Hertta tuloksella 85,38. Kolmanneksi sijoittui Raja-Alhon Nuppu tuloksella 83,50. Eppe valittiin Kettukapinaan Lounais-Suomen edustajaksi. Kokeessa Kettu-Pekon Ronja ja Raja-alhon Nuppu saavuttivat K-KVA:n arvon. Alla olevassa linkissä tuloksettulostaulukko
LINKIT:
KILPAKILPA 2019